Kurv (0)

Din kurv er tom

Du har ikke tilføjet nogen produkter endnu

Clemco Danmark A/S overtager Sprøjtespartel.dk ApS

Clemco Danmark A/S, som er en førende virksomhed indenfor malersprøjter og spartelanlæg, har købt aktiviteterne i konkursboet efter Sprøjtespartel.dk, og vi vil nu arbejde på at reetablere mange af aktiviteterne i Clemco Danmark A/S.

Sprøjtespartel.dk’s forretning har tidligere været baseret på salg, leasing og leje af mobile spartelløsninger til bygningsmalere, hvilket er et område som Clemco Danmark A/S kender særdeles godt, da vi selv har udviklet mobile spartelkoncepter i en lang periode.

”Clemco Danmark A/S har mange års erfaring med spartelanlæg, og vi har udviklet vores egne mobile spartelløsninger til bygningsmaleren gennem en længere årrække, og det var derfor nærliggende for Clemco Danmark A/S, at overtage aktiviteterne efter Sprøjtespartel.dk, siger administrerende direktør”, Frederik Nielsen og fortsætter:

”Vi er kendt for vores gode kundeservice og vores Graco sprøjteanlæg af høj kvalitet, som vi i øjeblikket langer rigtig mange af over disken. Vi holder, hvad vi lover, og vi forsøger ikke at sælge større anlæg, end hvad kunden reelt har brug for. Det lægger vi stor vægt på, og vi glæder os meget til at byde vores nye Sprøjtespartel.dk-kunder velkomne hos Clemco Danmark A/S. Vi står inde for alt, hvad vi laver, og så yder vi den bedste service i landet”.

Clemco Danmark A/S er Danmarks officielle Graco-forhandler af spartel- sprøjteanlæg til bygningsmalere, og har de sidste 35 år solgt, repareret, serviceret og udviklet sprøjteanlæg og koncepter til Danmarks bygningsmalere.

For yderligere information kontakt gerne Adm. dir. Frederik Nielsen på tlf. 40425002.